خدمات طراحی سایت

Wiki Article

حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

می توان گفت که بهینه سازی وب سایت نسبت به تبلیغات کم هزینه تر و موثرتر است.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

ممکن است عملکرد وب‌سایت را مختل کند؛ چون محتوای وب‌سایت را پویا و داینامیک می‌کند.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

سلام اقای میرزایی صبح شماهم به خیر، سایت های شرکتی قیمت های خیلی مختلفی دارن ولی محدوده اصلیشون و چیزی که بیشتر تو بازار استفاده میشه بین ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومنه که بازهم بسته به درخواست مشتری و مواردی که سفارش میده ممکنه کم و زیاد بشه.

حالا که با مجموعه عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس آشنا شدید میتونیم جمع بندی کنیم و قیمت یک پروژه وردپرس رو تخمین بزنیم. هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسته به اینکه شما چه سطحی از کیفیت و کمیت رو انتخاب بکنید خیلی گسترده است و میتونه از ۱۰ میلیون تومان شروع بشه.

اکثر کاربران هم می‌دانند که این خطوط افقی چه کار می کنند؛ بنابراین می‌تواند یک انتخاب ساده و جذاب برای طراحی وب‌سایت شما باشد.

سئو در یک تعریف خلاصه، به معنی رعایت استانداردهای گوگل (و سایر موتورهای جست و جو) در سایت است. وقتی خدمات سئو برای یک سایت در سطح خوبی انجام شود، آن سایت در رتبه های بالاتر گوگل قرار می گیرد.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

یاندکس روسی یا بایدو در چین و بینگ در برخی از کشور های اروپای شرقی محبوب تر از گوگل هستند. (البته در چین محبوبیت بایدو کاملا دیکتاتوری و با فیلترینگ شدید گوگل ایجاد شده است.)

برای اینکه با مفهوم طراحی ریسپانسیو بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خود را بردارید و وب‌سایت یدک لی را با تمامی این ابزارها باز کنید.
سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت با وردپرس باید با شماره واتسپ ما در تماس باشین و چیزی که دقیقاض مد نظرتون هست رو اعلام کنین.

سلسله‌مراتب بصری، مسیری است که چشم بازدیدکننده در یک صفحۀ وب دنبال می‌کند. وجود یک سلسله‌مراتب بصری منظم در طراحی نسخۀ موبایل وب‌سایت‌ها بسیار مهم است؛ چراکه طراحی‌ نامرتب یک وب‌سایت باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان، تمرکزشان را از دست بدهند و در نهایت آن وب‌سایت را ترک کنند.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

برای این کار باید سراغ طراحی تطبیقی بروید. این نوع طراحی به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از متن یا تصاویر را برای نسخۀ موبایل حذف کنید.

مزایای طراحی سایت وردپرسی مانند رایگان بودن، بدون نیاز به برنامه نویسی، سئو و ... در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم. ادامه مطلب وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و تحت وب است که با استفاده از آن هم می توانید محتوا و مطالب سایتتان را مدیریت کنید و هم انواع مختلف سایت ها را بسازید.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم خدمات طراحی وب سایت نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

تصاویر وب‌سایت ابزار بسیار مفیدی در طراحی، برندسازی، داستان‌سرایی و فروش محصولات شما هستند.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

پس از انتخاب و تهیه سیستم مدیریت محتوا، نوبت به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت می رسد. طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت است. هر قسمتی که کاربران به آن دسترسی دارند باید دارای طراحی خاصی مرتبط با طراحی کل سایت باشد.

در ابتدا مختصر به معرفی وردپرس می پردازیم و سپس به بررسی مزایای طراحی سایت وردپرسی خواهیم پرداخت.

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

به عنوان مثال کشور های عربی حوزه خلیج فارس، روسیه و ترکیه، کشور های مقصد اغلب وبسایت های چند زبانه در ایران هستند.

یک ساختار منطقی برای اطلاعات موجود در صفحه‌ها ایجاد کنید؛
البته این یک روش منسوخ و قدیمی هست و معایب زیادی داره. راه صحیح استفاده از ماژول در وردپرس هست.

از طرفی هر چه سایت ها رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری هم دریافت خواهند کرد. چرا؟ چون وقتی کاربر عبارتی را در گوگل سرچ می کند که مرتبط با یک سایت است، در همان صفحه اول نتایج گوگل، آن سایت را خواهد دید و اول از همه وارد همان سایت خواهد شد.

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی برای مخاطب خوانا باشد.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

دریافت مشاوره رایگان فهرست مطالب این اینجا مقاله وبسایت دو زبانه چیست؟

سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

در جایگاه های بعدی می توان به زبان های روسی، اسپانیایی، ترکی، آلمانی و فرانسوی نیز به عنوان زبان سوم سایت نگاه کرد. البته انتخاب زبان سوم بشدت وابسته به کشور مقصدی است که شما قصد ارتباطات با آن را دارید.

•    اگر محتوا در همۀ دستگاه‌ها به‌صورت ناهماهنگ نمایش داده شود، روی سئو تأثیر منفی می‌گذارد.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

اگه دنبال یک سایت ارزان هستید میتونید به صورت رایگان انجامش بدید. کافیه یک نسخه از وردپرس رو روی سرویس میزبانی تون نصب کنید و بعد با خرید یک پوسته عمومی به مبلغی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت ارزان داشته باشید.

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود را با موبایل‌ منبع مقاله و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

برای اینکه با مفهوم طراحی ریسپانسیو بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خود را بردارید و وب‌سایت یدک لی را با تمامی این ابزارها باز کنید.

Report this wiki page