قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

سلسله‌مراتب بصری، مسیری است که چشم بازدیدکننده در یک صفحۀ وب دنبال می‌کند. وجود یک سلسله‌مراتب بصری منظم در طراحی نسخۀ موبایل وب‌سایت‌ها بسیار مهم است؛ چراکه طراحی‌ نامرتب یک وب‌سایت باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان، تمرکزشان را از دست بدهند و در نهایت آن وب‌سایت را ترک کنند.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

سؤال خوبی است! ما وقتی صحبت از تکنیک‌های طراحی وب‌سایت می‌شود، نمی‌توانیم بگوییم که ریسپانسیو بهتر است یا آداپتیو.

  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید.  فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

سلام دوست عزیز، بله این کار رو براتون انجام میدیم فقط برای اطلاع از قیمت بهتره که روی شماره واتسپ شرکت یه پیام بذارین تا پشتیبانی بهتون کمک کنه.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

به عنوان مثال، سفارش طراحی سایت در تهران به وضوح مستلزم هزینه بالاتری نسبت به هزینه طراحی سایت در یک شهر کوچکتر است.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود را با موبایل‌ و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

هزینه طراحی سایت بسیار متفاوت است چون کار طراحی توسعه سایت کاری بسیار کیفی است. برای پاسخ به چرایی این قضیه باید از نزدیک پروسه طراحی یک وب‌سایت را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید، آن زمان متوجه خواهید شد قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود.
وب‌سایت اپل از سایت‌‌هایی است که طراحی تطبیقی دارد. ساختار این سایت در دستگاه‌های مختلف کم‌‌و‌بیش به یک شکل است؛ اما تعداد بخش‌های وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها یکسان است.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

همچنین اگر همه عوامل کیفی رو در نظر بگیرید و سایت وردپرس رو با بیشترین سرعت و همه امکانات منبع ممکن یک سایت فروشگاهی بخواهید باید به هزینه ای در حدود ۱۲۰ میلیون تومان فکر کنید. توسعه چنین سایتی ۴ تا ۵ ماه طول میکشه.

اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

طراحی کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا برای استفاده در کامپیوتر، موبایل و تبلت

بیایید به این نکته به عنوان یک بخش مهم توجه کنیم: اگر شرکت امنیت و پشتیبانی را ارائه نمی دهد، به هیچ وجه با این شرکت همکاری نکنید.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

همچنین بهتره پس از راه اندازی به فکر دریافت خدمات پشتیبانی سایت باشید چون سایت یک موجود پویا و زنده است و بدون نگهداری ممکنه قابلیت هاش به مرور زمان کمرنگ یا حذف بشن.

بر طبق آمار ۳۵ درصد از کل وبسایت های اینترنتی با وردپرس نوشته شدن. بزرگترین عدد بعدی نزدیک به ۳ درصد و مربوط به جوملا است.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال ادامه یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.
طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی-آموزشی-خدماتی کاملا حرفه سایت منبع ای با امکانات روز

اگر هاست شما کوچک است، احتمالاً در آینده ای نزدیک فضای شما کم شده و سرعت شما کاهش خواهد یافت.

زمان کمی دارید؟ کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا همین امروز پروژه طراحی سایت شرکت خود را شروع کنید

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا منبع مقاله روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

برای هر مخاطبی با هر دستگاهی که داشته باشد، تجربۀ کاربری مناسبی ایجاد می‌کند؛

طراحی سایت شرکت بیمه با فریمورک لاراول همراه با پشتیبانی

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

تصاویر وب‌سایت ابزار بسیار مفیدی در طراحی، برندسازی، داستان‌سرایی و فروش محصولات شما هستند.

اگر مایل به برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس هستید میتونید از اطلاعات جدول زیر استفاده کنید.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را شروع کند.

بر نحوۀ نمایش سایت در دستگاه‌های مختلف کنترل کمتری داریم؛

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

در انتهای دیگر این طیف، سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی قرار دارند. برای اینکه بتوانید از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنید، به کمک یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید که یک کنترل پنل برای شما ایجاد کند.

عالی بود اطلاعاتتون. متشکرم. هزینه پشتیبانی لطفا؟ و اینکه پشتیبانی رو باید سالانه خرید یا براتون امکان ارائه پشتیبانی ماهانه هم هست؟

Report this wiki page